Då ska vi se...

Jaha..då ska vi väl gå igenom vad som hänt senaste tiden.
Min lilla armbåge spökar fortfarande..Den blev ju lite felopererad kom dom fram till så jag fick opereras igen..Sövas sådär är inte min grej, men den här gången gick det lite bättre iaf eftersom jag inte va sövd så länge. De tog bort en skruv iallafall..med tanke på hur liten skruven va är det konstigt att den kunde göra så stor skada men men. Nu hoppas jag på att kunna röra mig hyfsat normalt snart iaf. Jag kan iaf sätta upp håret själv och peta mig i ansiktet, woho!!


Såhär ser det ut i min arm. Den lilla skruven som sitter längst till höger (in i leden typ) är borta nu.


Alla vet vilken storlek det är på ett lepsyl, så då förstår ni att skruven är liten=)

och så blev det 10 nya stygn, men i samma ärr som förut, det va ju tur!

Men det har ju hänt ganska mycket annat också. Vi har lämnat vår älskade lägenhet här i Linköping och flyttat allt till nya lägenheten i Stockholm närmare bestämt Årsta. Fina grejer! Dock blir jag kvar i Linkan till oktober då skolan börjar för min del.


I Stockholm finns sånnahär roliga polisbilar!


Här gjorde jag en väldigt god pizza, bra jobbat!


4 timmars letande gav 10 kantareller. Ja, jag HATAR att plocka svamp!

Nu ska jag äta frukost det blir extremt gott!! Nu är det bra för den här gången.

Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0