KRÄFTOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yes, ikväll ska jag äntligen få äta de efterlängtade kräftorna som jag själv har varit med och fiskat!! Som vanligt fick vi inte så många just då jag va där, men alla andra gånger burarna togs upp så fanns det. TUUR!!!!! Kräftor är snudden på de bästa jag vet!
Men först: Jobb:( Ångrar det nu hade varit så skönt att va ledig. Och så är det nere i stan med så inte ens på hemmaplan. Men men..Det är inget mördarpass direkt..4 timmar bara:D
Sen blir det tårtbak eftersom jag inte orkade igår.
MEN det absolt bästa av allt är att min Porre kommer hem idag..hoppas jag. Det kommer säkert inte bli så men hoppas hoppas hoppas!!! Jag säger som Sofie sa igår: Jag vill kramas!!

Tack o hej

Kommentarer
Postat av: dalhammer

det är ju så mysigt att kramas ju! hoppas du fick det sen vännen! :)

2009-08-22 @ 13:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0