OS-guld i sämsta bloggare

Ja vi kan ju konstatera att det här med blogga inte alls är min grej, eftersom jag aldrig har nått att skriva om. Det ja kan skriva är att det är två dagar kvar i skolan sen är det äntligen jullov!!
Hem och mysa med min finfina familj, alla syskon är hemma!! Och tack vare detta underbara väder kommer vi förmodligen kunna åka pulka i Valla vilket är grymmisch!! Det nalkas även julgodisbak, två julaftonar (en hos pontus o en hos oss) och lite annat.
På annandagen drar vi ju till Idre och blir kvar där i en vecka. Efter det så är jag i Linkan några dagar.
Då hoppas jag verkligen kunna träffa mina finingar Michis och Sofie som det känns som att jag skitigt i de senaste månaderna:( Men det har jag ju inte jag får bara inte riktigt tiden att gå ihop..sen har jag ett minne som typ inte existerar..

Ja, i övrigt rullar det på. jag har haft en liten downperiod men den försvann när snön kom och det var rea på dermarome.
Eftersom jag inte  vet vart camerasladden är kan jag tyvärr inte bjuda på några bilder på lägenheten, skolan eller våra roliga snölekar vi sysselsatt oss med i helgen, men det kommer. Om vi känner mig rätt om typ en månad:)

Dags att äta annars dör jag!

Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0