Va fan

Jag hade ju skrivit ett långt och trevligt inlägg så försvinner skiten. Jag orkar inte skriva igen. Jag når bra, lägenheten är sjukt fin, man är välkommen att hälsa på (oftast) och skolan går ganksa bra. Sjukt trött i huvudet och kropp men men...

En snabbis till Linköping nästa helg för att checka LasseW! Ska bli nice as hell!


Sist Lasse va här va även min kusin här och förgyllde kvällen!

En sista grej, min antirynkkampanj gör inga framsteg..jag ser fortfarande ut som en 30-åring:(

Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: dalhammer

Annica vännen, du ser inte ut som 30. I så fall gör jag det med, när jag tittade till på bilden såg det först ut som jag, en typiskt Sofiebild ;)

2009-12-14 @ 17:32:35
URL: http://dalhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0