Tillbaka i min egna säng!

Yes, efter en tripp till Stockholm är vi nu tillbaka i Linkan. Har vart uppe och fixat lägenhet nu. Känns skönt att kunna stryka det från listan. Nu ska vi bara hyra ut våran lägenhet med men det ska förhoppningsvis inte vara några problem. Det är även spikat att jag inte kommer kunna börja plugga fören i oktober pågrund av min förbannade skitarmbåge, jag hatar den!! Men men, blir och jobba fram tills dess.

Passade ju även på att spana in Brittan i måndags, hur sjukt bra som helst. Hon är grym.
Iövrigt är det flyttstädning som står högst på listan. Varken jag eller Pontus upskattar det så värst mycket så det är kanske inte världens bästa stämning alla gånger. Men nu har vi iaf gjort det värsta.

Ikväll blir det lite rosépimpling hos Michis, ska bli väldigt trevligt, I need to talk some shitt, och då är Michis den bästa att vända sig till=) Nu ska jag baka lite bröd och ställa till med en brakfrukost..eller..typ. Nybakat bröd iaf.



It´s Britney, bitch!


It´s Annica, bitch!


Stockholm it is!

Tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0