ALLA OLIKA ALLA LIKA

Idag kunde man se min pojkväns otroligt snygga, smarta, roliga och underbara syster, Sara, på tv. Hon besökte "Vakna med The Voice" med Adam Tensta och grabbarna för att prata om deras projekt "Alla Olika Alla Lika". Jag satt såklart gråtfärdig hela tiden eftersom jag känner mig så stolt, även att jag inte har ett skit med det att göra.
Jag älskar människor som gör goda gärningar och undrar ofta varför inte jag gör det. Jag lutar mig alltid tillbaka på mitt söta fadderbarn, Musa, i Monrovia men man skulle ju kunna göra ganska mycket mer. Jag ska nu ägna min kväll åt att läsa enkla grejer man kan göra för att förbättra tillvaron i vardagslivet, både för en själv och för andra. DO IT YOU TO!!!! http://www.allaolikaallalika.se Finns många roliga saker att göra där och man skrattar ganska mycket! Ett litet tips om man inte har något att göra!!

Snor en bild från TheVoice, det kanske man inte får men vafan..Paul Hauka vägrade förstå att organisationen INTE hette "alla lika alla olika" ILLA


Paul, Rigo, Jacob, Sara, Eboy, Josefin och Tensta
(Jag va med och köpte Saras kläder, bara en liten parentes)

För övrigt är jag väldigt trött men mätt, och det gillar jag!!!

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0