Årets första bad i Sverige

JA! Igår badade jag i Lillsjön, helt otroligt kallt och jag trodde jag skulle dö, men jag va först i (och först upp) men nu är det gjort nu behöver jag inte bada mer.
Sen spela vi golf vilket innefatta blod, svett och tårar med betoning på svett. Jag gav inte helt otippat upp, slängde iväg klubban och sa att jag aldrig mer skulle spela..men det kommer jag. Inte när det är så varmt bara!
Idag väntar lite stdäning och tvätt, sen har jag bjudit in mig själv till Johan för o kolla Söderling-Davydenko.

Till sist har jag glömt att säga Grattis till min kära bror som fick jobbet han ville ha!! Och eftersom han är en trogen läsrae passar det utmärkt att göra det här! So..GRATTIS! By the way vi måste prata lite om Östersund, om ni inte å¨ker med pappa vill nog vi göra det:D

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: moster

Tycker ni kan åka tåg och ta samma tåg som klanen Kovacs hoppar på i Gävle :-). Men ni kanske åker några dar tidigare kom jag på nu?? Så slipper man hålla igen på lördagen och tänka på hemresan, kan man sitta o slappa o kanske kräkas helt lugnt i påse på vägen hem :-))).

2009-06-06 @ 04:26:01
Postat av: annica

Hej moster! Vi hittade billiga flygbiljetter så vi kör på det. Eftersom vi bor i stockholm då så blir det smidigast! Vi kommer upp på fredan, jag vill inte ta ledigt från skolan. Vi ska köra grymt hårt på lördan..planerar att gå direkt från festen till frukosten;) Kramar!

2009-06-06 @ 07:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0