Förbannade skitgips!!!

Ja, jag hatar mitt gips. Jag hatar att det är en OMÖJLIGHET för mig att sätta upp håret, jag hatar att det kliar och jag hatar att det gör ont. Gipset är ingen bra vän:(                
Någon som däremot är det är Michis som har tagit hand om mig idag! Det började med att hon kom hem till mig med presenter från mitt jobb och från henne och Oscar. Det var egentligen alldeles för mycket men jag blev ju såklart jätteglad och sa inte emot! Så TACK!!!! Sen åkte vi ut till hennes sommarstuga o gassa i solen så jag har en härlig skär nyans på kroppen nu. Men som vanligt (thansk to the fucking gips..eller ja, medicinerna), så blev ja sjukt trött o vi fick åka hem. Men det va en otroligt skön och rolig dag och det tackar jag för:) Hoppas på att kunna göra om det=)

Fick ett skönt besked från läkaren idag och det är att när de väl ska ta ur plattan ur armbågen (om ½ år) så kommer det bara bli ett litet sår och ingen ny procedur med sjukgymnastik o allt skit. GÖTT!!

Tycker att min bror och  hans hund Guiness kan komma hem snart så jag får någon att mysa med!! Med hunden alltså.

Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Brollan

Vi kommer på tisdag så du ska du få mysa. Guinness behöver gå ut och rasta dig tror jag bestämt...

2009-06-24 @ 17:34:48
Postat av: Mickis

Det är klart att vi ska göra om det! Fredag kanske? Jag har ju två hundar du kan mysa med ;)

2009-06-24 @ 20:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0