Lördag...

Lördagkväll del 1
Efter jobbet var det dags att göra iordning sig för en liten tillställning i Tallboda som Soffi fixat. CRED till henne. Hur kul som helst med pizza, härlig musik, finfint sällskap o allt annat som hör en lyckad fest till! vid 12 däremot tackade jag, michis, stranne, erik o emma för oss och åkte in tll stan. Jag o michis tog som vanligt en kebab för att avrunda kvällen. Tack för ikväll vi ses imorn sa vi och tog farväl. Vad jag inte visste då, va att vi INTE skulle ses imorn, alltså idag.

Lördagkväll del 2
Jag får på vägen hem vetskap om att Pontus och hans kompisar är i närheten, så jag tänkte gå förbi och säga hej. Dumt, mycket dumt!!!! En kompis till oss lyfter upp mig och nån annan lyfter i sin tur upp honom, när han fortfarande lyfter mig. De tappar balansen och jag faller handlöst i marken, landar på min armbåge, KRASCH.



Såhär glad va jag över att ligga på akuten inatt.


Sen kom jag på att man får göra det bästa av siuationen och lekte död.


Det tyckte jag va kul!!


Sen fick jag gips över hela armen, vilket jag inte uppskattar lika mycket.

Är sjut uttråkad redan över att inte kunna göra ett skit! Fruktansvärd smärta. Operation väntar förmodligen imorn. Hörs vidare!

Tack o hej!


Kommentarer
Postat av: Soffi

Amen stumpan!!!! vad e det jag läser!? hoppas att du snart blir bättre!! Tänker på dig!! kram kram

2009-06-14 @ 16:28:35
Postat av: dalhammer

Men vännen!

Stackare!

Tänker på dig!

Puss kram

2009-06-14 @ 23:41:51
URL: http://dalhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0