Tillbaka

Nu är det en vecka sen som den lilla olyckan inträffade. I måndags las ja in för en enkel operation men det visades vara värre än läkarna trott:( Armbågen var krossad och de fick plocka bensplitter och fixa o trixa i närmare 4 timmar.
Går med gips nu såklart, äter mycket tabletter så är mer eller mindre groggy konstant.
Fick det tråkigt beskedet att det förmodligen inte blir nått plugg för min del som planerat. Känns såklart förjävligt och hur mycket jag än försöker att vara positiv så går det inte, och för tillfället går det inte att begära det av mig heller.
Har varit på Öland, med Porre och hans släkt, för lite rehab men är hemma nu och det är skönt.

TACK ALLA
, för fina sms, samtal och omtanke.  Det har verkligen känts som att jag är döende och då är det rätt skönt att kunna tänka att det bara är armbågen det är fel på:D

För att göra det här inlägget lite roligt lägger jag in en finfin bild på mig och Michis från festen innann det hände.

Tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0