Helg

Eftersom jag numera har en mobil från 2000-talet kan jag ta kort med den!!! Det blir kul. Har tagit några så man ser min trevliga helg i bilder.



Fredagskvällen började med en tillställning på NH med Helene, Michis och Sophia. Det handlade om smink, smink, smink, smink och smink (och väldigt mycket upprepning, för vidare info, kontakta mig)  Här är Michis och min fot..så roliga kort fångar jag med min nya mobil. Sen gick vi och käka occh sen hemåt!



                                                           Hej hej



                                                              kött

Lördan va det jobb på dagen, mycket slitsamt! Sen Sjögestad på kvällen, med grabbarna. Grill, Robinson (katastrof!!!!!) och sen somna jag. 
Vilka brutalt roliga kort jag tar! Imorn väntar solning och golfbanan, kanske blir en bild där med om jag inte kastar mobilen i sjön..eller bäcken. Nu ska jag äta, fint då!

Tack och hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0