LOTUS

Åh Lolo! Det är inte alla killar som får mig på fall men du lyckas varje gång! Och jag har fått va med dig hela helgen. Du är det mysigaste man kan tänka sig!!!! Det skär i hjärtat varje gång du åker:(

Lotus och me
Men så här glada är vi när vi väl ses, eller jag iaf.

Helgen har gått åt till pyssla med grejer till min systers bröllop, vilket kommer bli en så sjukt grymt rolig fest och jag önskar att det vore imorn!!
En kväll hos Daniel hann jag med också, Jonny va där med. Vi drack för mycket, snackade skit och dansade. Sen spydde jag hela vägen hem, trevligt!
Nu är det dags för Superbad, jag är i behov av att få skratta åt McLovin och grabbarna!
Jobb imorn, Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0