mmmmmmMICHIS!

Michis stog för den bästa insatsen som mjukiskvällvärd idag! Hon bjöd på god mat, god efterrätt, en sjuuuukt skön soffa och trevligt sällskap. Dock hade jag ju gärna stannat längre, men det fick jag inte..minus!

Måste skriva om nått kul som Lina sa idag. Så här gick det till.

Lina: "En på mitt jobb har ramlat av en motorcykel och fått hjärnskakning så jag måste jobba imorn...Eller, det kan ha vart en soffa..hon kan ha ramlat av en soffa"..Ehhh, va? "Ja det va tydligen nån soffkortege"..HAHA SOF-kortege ska det ju va..sjukt kul.

Om mindre än en vecka kommer min kära syster, hennes blivande och LOTUS!!! Grymt kul!

Tack och hej!



Jag, Rebecca och Michis (värd även då) innan julfesten.


Kommentarer
Postat av: Jag

Du hade fått stanna om du ville ju, men då hade du fått gå hem för jag var trött och somna! Det var la ett plus att får skjuts hem eller? så då blev det visst två plus och ett minus. 2-1=1 alltså ett positivt tal!

2009-05-18 @ 21:46:27
Postat av: me

jamen det va mycket mer plus också, god mat, sällskap, robinsson, för att inte tala om alla 100000 bilder ja fick se! så det där minuset märks knappt..;)

2009-05-20 @ 09:36:37
Postat av: dalhammer

Vad fin blogg du har! :) Jag ska följa stenhårt! :)

2009-05-21 @ 17:52:52
URL: http://dalhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0