Till min kära bror!

Idag var min bror istan..och tyckte att jag var dålig på att uppdatera min blogg. "Har jag en blogg?" tänkte jag och kom på att ja för fan det har jag ju! Så nu jävlar ska här uppdateras. Tanken är ju att jag ska kunna skriva saker som händer när jag väl flyttat efter sommaren så jag slipper prata i telefon (får så varma öron) men jag börjar grunda lite nu innan.

Så vad händer?

- Jag jobbar, på Intersport, nog skrivet om det!
- Jag vill ha en lägenhet i Stockholm, någon som har nån över, säg till!!!
- Jag är jävligt ful i håret och skulle behöva pifa upp mig lite.
- Jag ska på Britney i sommar
- Jobba imorn med Sofie, nice!

Ja som ni förstår händer inte så mycket..I augusti däremot bär det av till Stockholm och plugg på Elisabethskolan, GÖTT!!!!!!! Längtar extremt mycket, så sjukt mycket att det inte går att beskriva.
Jag ska lära mig att lägga upp lite bilder så kan jag lägga upp bilder på dagens outfit och sånna grejer (NOOOOT!)

Okej nu räcker det, men den här gången ska jag komma ihåg att jag har en blogg!
Tack och hej


Kommentarer
Postat av: Hanna Ericsson

haha annica vad roligt att du har skaffat en blogg!

2009-05-15 @ 09:33:59
Postat av: Bror din

Bra syster. Jag kollar bloggen om 3månader igen då du uppdaterat nästa gång:)

2009-05-15 @ 15:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0