Hemlängtan

Åh idag är inte min dag. Sen inatt har jag haft konstant döont i magen!:( Pallrade mig trots allt till skolan vilket jag hade kunnat klara mig utan idag..Och när man mår dåligt så blir man ju sådär ynklig och töntig och hemlängtan har varit väldigt stark idag. För första gången faktiskt.
Jag saknar att titta på familjen med 8 barn med mamma, saknar att lyssna på pappa när han berättar om nya teknikprylar, jag saknar våran lägenhet, Jag saknar att busa med Guiness och mysa med Lotus. Jag saknar mina syskon och deras andra hälfter. Jag saknar min fina Michis och jag saknar Sofies prutthistorier. Jag saknar Daniel och jag saknar Lars, saknar tillomed min röda Intersporttröja. Jag saknar att kunna en hel stad utantill och jag saknar killarna på Stångebro gatukök. Jag saknar spontana bli-sjukt-full-kvällar med Johan, Fredde och Pontus. Jag saknar Linköping helt enkelt!



Tur att jag har den bästa av de bästa här iaf!

Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag saknar dig med! Kom hem ett tag!

2009-11-03 @ 19:17:10
URL: http://michaelaja.blogg.se/
Postat av: Broschan

Du är så välkommen hit syster. Guinness skulle bli överlycklig...

2009-11-03 @ 23:19:21
URL: http://metrobloggen.se/gnallbanken
Postat av: Mickis

Usch stackars dej som har hemlängtan! Hoppas du mår bättre idag! Tack för stödet igår förresten ! Finns här om du vill prata i skolan !

2009-11-04 @ 19:21:56
URL: http://minangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0