Yoyoyo wha´up!!!

Ehh, time for an update mayby!! Det är ju såhär va att det händer inte asmycket i livet. Jag vaknar vid halv8, klär på mig, smörjer in mig med min antirynkkräm (återkommer om det), äter två rostade mackor med nutella på. Går till bussen, kommer till skolan vid kvarti9. Är där till typ 16, åker hem, är trött, vilar lite, pluggar lite, äter lite, går och köper en godisbit, myser med Porre sen sover..Samma sak varje dag!! Sås kulle jag skriva om det varje dag skulle det inte bli så kul:)

SARA!!! Min moderna plugghäst! Va kul att du hade skrivut för jag tänkte på dig imorse!! Jag har hittat den perfekta födelsedagspresenten/julklappen till dig, Är du i Sverige eller where are you!!?? Fick du mitt sms när du fyllde år? Osf borde du va i Sverige:D

Jaha, åter om min rynkkräm. Jag har rynkor (eller fina linjer som man så fint kallar det) som en 30-åring. Den diagnosen ställdes förra veckan när vi va på studiebesök hos Decleor. Så nu arbetas det flitigt med anti-age. Och eftersom jag jämt tjatar om att mna ska bjuda på sig själv visas här den nakna sanningen om mig!! Nyvaken, osminkad.

 
Nej, jag har inte fått en smäll, jag svullnar upp lite på mornarna bara:) Och anledningen till mitt tjusiga smile är ju  såklart att linjerna ska bli tydliga för er!

I övrigt så går det asbra i skolan. Fått till tillbaka 4 prov, MVH rakt igenom. De senaste tre proven däremot kanske inte kommer bli några resultat att skryta över men men. Man har sina perioder.

Min fina Pontus ställer upp som försökskanin här hemma. Han tycker ju tyvärr inte om massage så det får jag öva på andra.Måla tånaglarna däremot är inga problem!


Ja det va nog det..För den här gången iaf. En sak till bara..PÅ MÅNDAG FLYTTAR VI, UAUA!!

Tack o hej!



Kommentarer
Postat av: Sara d'Elia

Jag är fortfarande i Italien, så ditt sms kom aldrig fram, men tack i efterskott! Jag åker på semester till Cap verd med familjen över jul men jag kommer till linkan den 29. Kommer du vara där då? Hoppas Är sjukt nyfiken på den eventuella julklappen!!!

Kan även meddela att jag också har rynkor (!!!) OCH gråa hår. Hejdå mina ungdoms dagar....=(

Vad snäll Pontus är så som lånar ut sina tånaglar. En riktig gender bender! Och det gillar ju jag ;)

Phöss!

2009-11-25 @ 15:55:29
URL: http://coursefor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0