En väldigt ledig torsdag

Jag har iofs varit ledig hela veckan men idag är det verkligen en avslappnardag! Mamma skjutsade ut mig till Sjögestad så ja kunde hämta bilen, sen blev det Ikano för att handla det sista till skolan och nu ligger jag i sängen med en varma koppen, så jäla fint!
Det enda tråkiga som händer idag är att jag måste städa ur bilen:( Men iövrigt blir det en promenad i det fina vädret och sen hem till Sofie för lite vinpimplande, NICE!!!

Gick igenom IKEA och de har redan börjat med julgrejerna, så myyyyysigt!! Hoppas vi har en lägenhet tills december så jag kan pynta och ha mig. Det här med lägenhet by the way, går inte så bra..men vi jobbar på det!




FYRA DAGAR KVAR!!!!!!


Tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0