Helg..

Ja, nu har man stämplat ut från det hårda livet i skolan. Eller det gjorde jag redan vid halv2 eftersom vi slutade tidigt. Har haft handmassage hela dagen så ganka slappt och skönt! Dock spökar en huvudvärk som inte vill ge sig PLUS att jag har nån konstig strålning i mitt lår.

Har fortfarande inte tagit några kort i skolan för jag glömmer jämt min guldklimp till camera men jag har tagit kort på våran lyxlägenhet! Så nu kör vi:


Vardagsrummet...


Master bedroom


Hallen och köket och min fina Pontus som gör Flygande Jacob kvällen till ära!


Blommor uppskattar vi, tack babe!


Riesen, polly, chips o nötter, mysfaktor it is!

Tack o hej!


Kommentarer
Postat av: Soffi

Jag har letat men inte hittat....VART FAN E RIESEN???? Ser dom inte ngn stans :) kram kram

2009-11-19 @ 07:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0