Ny vecka nya tag

Jag har ju glömt att skriva att VI HAR KÖPT LÄGENHET!!! Och inte vilken lägenhet som helst utan världens finaste lägenhet. En nyrenoverad 2a som ligger så bra att jag fortfarande kan cykla till skolan! Så där flyttar vi in nån gång mellan 1a och 11e december, NICE VA??!! Så när allt är iordning där, kommer ju inte bli fören början på nästa år, är alla välkomna till oss! Då blir det en Linköpingsfest fast i Stockholm:D



Smakprov:)

Helgen har tillbringats i Stockholms alla möbelaffärer (En soffa har inhandlats som inte kommer fören jul). Kvällarna har dock gått till bubbel-och vinpimplande, very good food och spel!

Nu är skolan igång igen och proven avlöser varandra, lite snurrigt men väldigt ROLIGT!!!
Den 8/11 ska jag och några till tjejer från skolan vara med på Älvsjömässan (Kropp och skönhet/hälsa) och sminka folk och göra lite reklam för skolan..det kan nog bli gött mos!

Men nu...One tree hill och Brothers & Sisters..sen, PLUGG!

Tack o hej!!


Kommentarer
Postat av: dalhammer

Shit vad kul för er! Glad jag blir :)

2009-10-29 @ 12:46:24
URL: http://dalhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0