Ojdå!

Idag va det en underbart rolig dag eftersom vi började med lite praktiska grejer, så nu kan jag färga bryn och fransar!! Tjohoo för det!

Grej of the day kom efter skolan när jajg skulle ta mig till Sara o Pierre..Jag har ju skrutit lite om att jag börja hitta här men att där hade jag fel..Idag åkte jag o min cykel vilse..men efter några telefonsamtal, jäkla många omvägar och lite panik hamnade jag till slut i Tantolunden (tror det heter så) och därifrån hitta jag ju=) Väl där har jag bara legat i soffan och sängen o glott på tv. Livet i Stockholm är nice as hell!

Till min kära syster som kommer hit i november tänkte jag bara säga att det blir en helkroppsmassage på dig och även fransar o bryn om du önskar=) kanske nått mer också men just massagen är en uppgift vi har..Bra va! Kommer Jonte också? Isåfall kan han också få! O Loto också såklart=)

Just det, det snöa här i morse, riktiga flingor som la sig på marken ett tag, men sen försvann det. Men jag cyklade iaf i snön och fångade flingorna med tungan..japp så äre!

Nu är det sovtajm, Tack o hej!



Kommentarer
Postat av: systeryster

blir nog bara jag som kommer men jag vill ha allt jag får =) så se till att va flitig i skolan!!! puss

2009-10-14 @ 23:18:45
Postat av: Moster

När får jag komma och bli lite ompysslad? Måste säga(skriva) Guuuuuud vad duktig du är på skriva,kul blogg att läsa!!! Puss o kram!!

2009-11-11 @ 02:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0