Stockholm igen

Yes nu är jag i Stockholm igen. Blir en tripp tillbaka till Linkan imorn innan jag blir riktig Stockholmare nästa helg. Börjar kännas riktigt kul här nu, förutom våran lilla boendesituation då men den hoppas vi på att lösa. Kommer åka runt ikväll på lite visningar.

Jag gillar även att man börjar hitta..Förra veckan när jag va ute och gick var det en kille som stannade med sin bil och frågade vägen till Globen. Och jag visste precis hur han skulle åka!!
"Ja fortsätt på den här vägen så långt det går så svänger du vänster i korsningen så följer du den vägen så är du framme sen"
"Okej raktfram och till vänster?"
"Ja, precis. Den är ganska svår att missa, hehe"
Men han verkade inte tycka att jag va rolig, men jag va nöjd iaf.

Igår va sista dagen på Intesport. Det va med lite blandade känlsor jag lämnade det stället. Kanske inte världens roligaste jobb men defintivt världens roligaste människor. (de flesta;)
Daniel och Lars, er kommer jag sakna mest!!! Som ni har tagit hand om mig. Skrattat åt och med mig, lärt mig allt ni kan, tagit hand om mig när jag har varit ledsen, tagit ner mig på jorden när jag svajar iväg och retat upp mig som ingen annan kan (Ex: är flaskan rosa eller lila?)

Daniel

Lars (kanske mer känd som Stranne)

Nej nu är det dags för mat sen en promenad till Slipgatan och se vad dom ha för sig där!

Tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0