Update!

Jag vill börja med att välkomna min MAMMA till bloggen, hoppas du hittar hit! Men du är så duktig med datorer nu så det borde du göra:)

Igår var den stora dagen. Jag började skolan!! Det var så extremt roligt att komma dit och nu börjar jag fatta att jag äntligen är här. Jag som aldrig skulle kunna börja den här utbildingen..screw you doctors!! Har haft teori i kroppsmassage idag. Easy as a pancake eftersom jag redan läst en massagekurs, visserligen för 4 år sen men det satt fortfarande i. Nästa vecka börjas de praktiska lektionerna i kroppsmassage och då blir det nog lite roligare.
Imorn är det frans- och brynfärgning hela dagen så efter det tror jag att vi ska kunna det men jag kommer nog behöva öva endel så finns det frivilliga så säg till:D

Jag har ju fått massor fina grejer, kläder och sminkborstar o sånt men jag har allt det i skolan annars hade jag mer än gärna lagt upp lite pictures bara för att jag är så himla stolt.
Det enda jobbiga med det här är att Pontus tvingar mig att cykla. Alltså..jag har så dålig kondition att jag håller på och dö bara av att titta på cykeln..Men imorse va det snöblandat (!!!) regn så då ansåg jag att jag fick ta tunnelbanan..men det var jag inte ensam om halv9 på morgonen. Så sjukt mycket människor som trängdes och klängdes. Har jag inte fått Sars tidigare så har jag garanterat fått det nu..

I övrigt så fortsätter jakten på en lägenhet. I söndags va vi på ÅTTA visningar men va inte särskilt nöjd med nån. Idag däremot har vi vart och sett på en himla fin men den kommer bli dyr as hell...Jag kanske ska skicka ett brev till Maria Montazami ändå..hon kan ju ta lite pengar från matkontot o ge till mig!

Jag har inga färska bilder tyvärr men jag tänkte bjuda på mig själv och lägga upp denna vidriga bild på mig..Jag ser ut att vara en tjock 15åring som äter en hel korv mandelmassa..men i själva verket är jag ju en ganksa spinkig 23åring som äter en hel korv mandelmassa..så ett rätt iaf!


mars 2009

Tack o hej!




Kommentarer
Postat av: dalhammer

söt du är! Du är välkommen att träna vad du vill på mig från din utbildning ;)

2009-10-14 @ 17:40:35
URL: http://dalhammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0