Djupa tankar en söndagkväll...

Jag har en kvällsritual, inte alla kvällar men nästan. Jag läser bloggar. Alla bloggar jag kna komma på, både sånna jag känner och sånna som jag inte känner. En återkommande grej i många bloggar är att man kallar sig själv för sina efternamn..eeeh va?! Varför undrar jag. Ungefär som att jag skulle skriva: Fröken Axelsson har gjort det igen. (Jag kom inte på nått annat exempel). Kan man inte bara skriva: Jag har gjort det igen. Eller finns det en mening med efternamnsgrejen? Man kanske blir coolare om man gör så? Isånnafall ska ja med börja med det!!

En annan grej som folk skriver om är söndagsångest. Ångest för att man inte tränat, för att man ätit en chokladruta eller kankse en pomme..DET ÄR DET TRÅKIGASTE MAN KAN LÄSA OM!!!! Som jag och min kompis Gustav Svensson alltid säger: Är magen glad, är människan glad. Just därför åker man till Hemköp 10 minuter innan det stänger och köper en påse RIESEN! Eller åker till gymmet och kör nått äckligt mördarpass i två timmar. Jag har lösningar på allt!!

Ja, som ni märker är jag en enastående bloggcoach som precis har sågat mina vänners bloggar. Det är inget personligt!

Tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0