nej

nje nej neej nej nej.undrar hur många gånger om dagen man säger nej.
NEJ jag vill inte vakna, NEJ jag vill inte gå upp, NEJ det tar 100 år innan vattnet blir varmt i duschen, NEJ shampot står i det andra badrummet, NEJ vi har inget gott bröd till frukost, NEJ jag spillde juice över mina jeans, NEJ jag har typ ingen bensin kvar, NEJ jag blir sen till jobbet, NEJ jag glömde visst fixa frillan, NEJ vi har inga t-shirtar av ylle, NEJ vi har inga nyckelband, NEJ jag är inte hungrig än, NEJ det är det värsta jag vet, NEJ jag vill inte bli opererad igen, NEJ jag vill inte nån tomat i salladen, NEJ jag kna tyvärr inte prata om det för då börjar jag bara att gråta, NEJ jag är inte intresserad, NEJ jag är trött, NEJ det har jag faktiskt aldrig hört talas om, NEJ vi stänger nu STICK!


Kommentarer
Postat av: dalhammer

stå på dig vännen!

2009-10-01 @ 14:18:37
URL: http://dalhammer.blogg.se/
Postat av: Sara

Men det värsta NEJ:et är ju faktiskt Zlatans. Han säger inte NEJ för att säga NEJ, han börjar varje svar med orden NEJ!

Reportern: Hur kändes matchen?

Zlatan: NEJ, den kändes bra, bollen var fortfarande rull

Reportern: Vad måste ni tänka på tills nästa match?

Zlatan: NEJ, det viktiga är att vi fortsätter trycka uppåt.



Vad fan, man kan inte börja varje mening med NEJ. Tycker alltså att dina NEJ är helt ok, Annica.



Ses ikväll!

Puss

2009-10-02 @ 10:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0