Sura miner

NEj nej nej!!!! Jag vill inte jobba. Jag är äckligt trött på IKANO-huset. De senaste 4 (FYRA!!!!!!!!) åren har jag tillbringat way to much time där..ajja. Inget att göra nu direkt. Tre veckor kvar sen drar jag på riktigt vilket förhoppningsvis betyder inget mer butiksarbete för min del...EVER!!!!! Hoppas jag iaf.

Annat som hänt:

Veronicas o Jontes dag har äntligen varit här och de hade det finaste bröllopet jag har varit på (enligt mig då). Jag höll tal och det blev godkänt :)

Lyxfruar har äntligen börjar sändas. De som vi alla älskar att hata, speciellt Anna Anka. Jag är inget undantag. Jag satt och skämdes från sekund 1, men jag måste erkänna att jag älskar sånt där.

Våran bosituation kommer förmodligen ändras lite i Stockholm men jag vet inte så mycket om det än. Mer än att Filip vill ha sin lägenhet tillbaka.

Annat som INTE hänt:

Jag är inte miljonär:(

Jag har inte börjat skolan än:(

Lotus har inte fått träffa någon fin tjej än så han kan ge mig en valp:(

Jag har inte fått i mig någon frukost:(

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Och här bjuds på lite bilder.

LOTOMysmysmys
Finare än så här blir man inte!


Tack o hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0