Tjohoo

Sitter hemma och tycker lite synd o mig själv. Hela den här veckan har bestått av sjukdomar.

Måndag: Halsen svullnar upp och jag får feber.
Tisdag: Frisk igen, kanon!
Onsdag: Trött, ont i huvudet och allmänt seg (behöver iofs inte va en sjukdom)
Torsdag: Urinvägsinfektion, penicilin jajamen!
Fredag: Klockan 12.30 slår maginfluensan till på jobbet och jag fick ligga med huvudet i toalettstolen ett tag. Sen gick jag hem. 
Lördag: Only God knows.....

Adam har iallafall sin inflyttningsfest imorn och den måste jag ju besöka, nykter dock!! Michis, Sofie och Jessica kan ni inte följa med!!!???  Vi får inte bli som dinosaurierna, IS-gänget får inte dö ut!!!

Har varit i Stockholm i veckan och myst i våran lägenhet, trots sjukdom. Längtar så så så så så mycket till jag kan börja skolan! Nu har alla, verkligen alla börjat sina utbildningar utom jag..:( Men, det positiva är att jag börjar sist men färdigutbildad först, woho!

Förra veckan var det fest..för fler än mig. Klockan 22 låg Pierre nedbäddad, kl 23 låg jag nedbäddad occh klockan 24 låg Anton nedbäddad. Ni måste va stolta över oss, syskonen Sjöman!




Fisen och jag!


Anton....


Hångel tack!


Time to go home!?

Tack o hej!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0