Linköping

Har ju vart här sen i tisdgas eftermiddag. Njuter mest av att andas lite östgötsk luft:)
Jag har hunnit med ganska mycket ändå..Traffat Sundh som tar priset i alla roliga saker man kna göra, träffat Stranne, hälsat på min kära bror o myst med "lilla" Guiness, tagit en runda på stan med mamma och ikväll har jag varit hos Michis och Oscar! O fy vad jag saknar Michis kände jag ikväll..jag ville inte åka därifrån men kände att det kanske va dags..Men hade jag fått välja hade jag vart kvar hela natten:D

Jag är fortfarande sämst på att ta kort men imorn då ska jag ha med cameran överallt. Jag ska va e riktigt grym bloggare imorn och uppdatera massor..

Plöööö, nu somnar jag..thank you and goodbye

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag saknar DIG!! Tåren rinner...

2010-04-27 @ 21:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0