...

Nu är jullovet, året 2009 och mitt enorma sockerintag slut. Jag går numera på avvärjning (heter det så?) för att komma ett steg närmare slutmålet. Inget godis sen i...onsdags. Okej det va inte så lång tid men ändå. Och igår så inhandlades bara nyttiga grejer under storhandlingen. '
Promenader och cykling kommer bli allt vanligare för att inte tala om gymbesöken. Alkohol, cigaretter och droger är ett minne blott (som att det någonsin har existerat men i en blogg är allt tillåtet även att hitta på saker) Pankakor med grädde och sylt med Linn och Lousie på fredagar finns inte mer och Riesen kan jag glömma. Vitt bröd, feta röror i baguette och smörgåstårta får jag bara äta när nån fyller år.
 
Allt detta, för att uppfylla mitt nyårslöfte--> BEACH 2010 - JAKTEN PÅ DEN PERFEKTA KROPPEN



Jakten på den perfekta kroppen tänker ni..men hon är ju redan smal. Jo jag kanske är smal men jag vill ju se ut som 18!! Så nu jävlar är det grodhopp och knäböj som gäller för jag ska va sjukt snygg i sommar! Så nu ska jag baka nyttigt bröd.

Tack o hej!


Kommentarer
Postat av: Sara d'Elia

hahaha!!!

2010-01-08 @ 20:50:13
URL: http://coursefor.blogspot.com
Postat av: Broschan

Vad har han i trosan mån tro? Ser ut som två äpplen eller nåt...

2010-01-08 @ 23:37:25
URL: http://metrobloggen.se/gnallbanken
Postat av: erika

NU HITTADEJAG DIN BLOGG! HAHA vidrig bild, hoppas du verkligen inte blir såååååååååååååååååå

2010-01-12 @ 20:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0