Ändra inställning?!

Jaha då sitter jag här igen. Tankspridd som aldrig förr..jag är väl iofs alltid tankspridd men ikväll är det extra mycket. En sån här konstig känsla typ; "Vem är jag"..haha, idiot!! Jag vet vem jag är men känner en stress hela tiden. Stress att prestera, stress att träna, stress att vara en bra flickvän, stress att vara en bra vän (vilket jag nog lyckas sämst med), stress med att tampas med min arm, stress med pengar, stress att göra ett bra jobb på jobbet, stress att hålla mig frisk, gaaaaaaaaaaaaah jag vill bara slappna av!!!

Skolan går bra, men det är tufft, riktigt tufft. Jag har varit inne i en period då jag kanske inte har vart jättesnäll och trevlig mot dem i min omgivning. Det är tråkigt. I´m a nice girl!! Så från o med ikväll ska jag ändra min inställning en aning. Som Pontus brukar säga.."Det kanske inte är dom det är fel på det kanske är du". Ja, Pontus, du kanske har rätt.

På sjukan gick det nog som väntat. Blir en operation till. Ska försöka få ut allt skrot. Har så ont i armen nu att jag inte längre får massera eller vaxa i skolan...och nu när det är så kallt så blir det ju bara värre.

Men fan vilket jävla gnällkärring vad hände med att ändra attityden?! Det händer väldigt mycket roligt också. Mamma o Michis va här o hälsa på, Lollo o Drazen har äntligen fått sin lilla bäbis, jag har fått mysa med lilla finingen Oliver, jag går en sjuuuukt rolig nagelkurs, jag har börjat älska salta pinnar, jag orkar springa mer än 3 km (skratta ni bara, men det är en stor grej för mig) och det bästa av allt det är bara 4 veckor kvar tills PÅSKLOV!!!

Sen vill jag göra en efterlysning på min kära vän Daniel?? Har du glömt bort mig eller passar jag inte in i familjelivet..;) Ring mig du har ju jämt telefonen avstängd..hoppas inget har hänt?!

Gissa vad jag sk agöra nu..plugga!! Prov imorn, vi fixar ett MVG! Det ä kanoners

Tack o hej!!

Kommentarer
Postat av: Sara d'Elia

Jag känner igen mig i vem-är-jag-ältandet, jag halkar dit ibland jag med. Det kan ju vara frustrerande medan man håller på att vrida och vända på sig själv men det kan ju vara positivt också. Om man aldrig tvivlar eller ställer sig frågor så kan man ju varken vara övertygad eller hitta svar.

Man kan inte alltid vara på topp, vara en bra flickvän, en rolig kompis, prestera i skolan etc etc. Och det är Ok. Nu har du en jobbig period med en massa att ta tag i och då skall man vara snäll mot sig, ta hand om sig och ha överseende med att man inte lyckas prestera sitt bästa. Så var rädd om dig! Du är en fighter men glöm inte att vila! Puss

2010-03-05 @ 12:52:03
URL: http://coursefor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0