Slutspelet är igång

Yes, och jag blir lika labil som varje år. Jag förvandlas till ett monster som skriker och kastar saker när det andra laget gör mål men blir så glad så jag blir gråtfärdig när LHC gör mål. Men det är så det ska va. Då vet man att det börjar bli vår. Att jag inte får ett skit gjort till skolan när det är match får jag helt enkelt bortse ifrån. Jag har vart grym i skolan hittils så jag tar en veckas uppehåll innan lovet ( blir ju alltså två veckors uppehåll weeiii) så jag kan fokusera på matcherna.

Som sagt lov snart och jag drar mig hemåt, så då mina vänner bokar ni väl inte upp nått annat än mig?! På tisdan eller onsdan efter påsk dyker mitt fina tryne upp.

Jag stämplar ut och går o lägger mig. Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0