Vad kallas en dagbok på internet?

Den frågan finns med i MIG familj 2. Jag tror svaret är blogg.
Jag har ju alltid vart ganska dålig på att skriva dagböcker och likaså på att blogga, MEN ja gör ytterligare ett försök. Jag är nästa beredd att tillägna den här bloggen till min bror som vill se hur våran lägenhet ser ut, så planen är att visa upp hur den ser ut!

Vi tar ett rum i taget, så vi börjar med hallen.
Taget från Vardagsrummet.


Och det här är taget från motsatt håll alltså ytterdörren


och här har vi rivit den fula garderoben!


Och här har vi fått upp nya tapeter och lagt nytt golv (tack o lov)


Lite nya grejer har hänt i hallen men ja orkar inte gå o ta kort på det nu, MEN vi kan ju säga att det kommer i ett inlägg inom kort tillsammans med nästa rum..mycket spännande upplägg om jag får säga det själv!

Imorn är jag ledig och förberedelser inför Thailand ska göras, typ fixa fötterna, köpa bodylotion och fixa så att sovrummet är helt klart. Så ska ja även föröska lära mig hur man bloggar från mobilen..

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0